Свържете се с нас: +359 2 852 57 07  office@trainingacademy.bg
Абонамент

Няма какво да се лъжем, всички сме консуматори. Дали купуваме телефон, крем против бръчки или кока-кола, пазаруването съставлява важна част от всекидневието ни. И именно заради това всеки божи ден всички до един сме атакувани от десетки, ако не и от стотици послания на специалистите по маркетинг и реклама. Телевизионни реклами. Билбордове. Банери в интернет. Витрини.

Търговски марки и информации за всякакви брандове непрестанно ни атакуват, на пълна скорост и от всички посоки. При всичките безспирни реклами, на които всекидневно сме изложени, как може изобщо да очакват от нас да запомним каквото и да било? Какво определя коя информация достига до съзнанието ни и коя отива в умственото сметище на моментално забравящите се реклами на бебешки памперси или други също толкова впечатляващи консуматора стоки?

Въпросът, който не спират да ми задават: защо ми е потрябвало да пиша книга за невромаркетинга? В края на краищата аз си имам няколко бизнеса, непрекъснато обикалям по целия свят, за да съветвам генералните директори на най-големите компании – за бога, та аз съм си вкъщи само шейсет дни в годината!. Защо тогава заделих време от така и така претоварената си програма, за да лансирам най-обширното изследване от този тип, провеждано някога в света? Защото в моята работа да съветвам компаниите как да изградят по-добри и по-трайни брандове аз установих, че има нещо гнило в рекламирането. Твърде много продукти се препъваха, пропадаха или дори изобщо не успяваха и да излязат на пазара. Традиционните изследователски методи не работеха. Като брандинг консултант това ме измъчваше до полуда. Исках да открия защо хората са привлечени от дадена търговска марка за дрехи или точно тази марка кола, или точно този крем за бръснене, шампоан или шоколад. Отговорът се криеше, осъзнах аз, някъде в мозъка. И вярвах, че ако успея да го открия, това не само щеше да спомогне за изковаването на бъдещето на рекламирането, но щеше също да революционизира изцяло начина ни на мислене и на поведение като консуматори.

ВОДЕЩ НА СЪБИТИЕТО

Вергиния Накова

Сертифициран коуч, водещ на множество обучения с над 15 години опит.  Чрез фирмените обучения, тя подобрява фирмената култура, комуникацията и продажбите на тези, които й се довериха.  Създател на TrainingAcademy и първата Академия за Бизнес умения и Предприемачество. Чрез тях тя успя да помогне на много млади предприемачи в тяхното начинание.

Веселин Георгиев

Той е експерт в сферата на дигиталния маркетинг и бизнес продажбите. Основател е на маркетинг агенция Business Up. Последните 3 години се занимава с дигитален маркетинг и продажби. Има опит както в сферата на директните продажби, така и в онлайн продажбите.

Съдържание на обучението

“БИОЛОГИЯ НА КУПУВАНЕТО” от Мартин Линдстрьом 01:16:00

Отзиви за обучението

N.A

отзива
  • 5 звезди0
  • 4 звезди0
  • 3 звезди0
  • 2 звезди0
  • 1 звезди0

Няма намерени отзиви за това обучение

ВКЛЮЧИ СЕ СЕГА
  • БЕЗПЛАТНО
  • 1 седмица, 3 дни
2 ЗАПИСАНИ




Training Academy

Вдъхновяващ бизнес | Щастлив живот | Пълноценни отношения

Училището, в което най-вдъхновящите тренери за личностно и бизнес развитие обучават хиляди хора да бъдат успешни и щастливи!

При нас ще откриете вдъхновяващи бизнес и корпоративни тренинги, коучинг и личностно консултиране.

НУЖДА ОТ СЪДЕЙСТВИЕ

Въпроси относно ОНЛАЙН курсове и всичко свързано с онлайн платформата: 
Телефон: +359/876 499 414
Email: online@trainingacademy.bg

Въпроси относно провеждане фирмен или корпоративен тренинг
Телефон: +359/876-68-76-79
Email: corporate@trainingacademy.bg

ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОНТАКТ:

Адрес: гр. София, бул. „Витоша“ 19, ет. 3
Телефон: +(02) 852 57 07
Работно време: Понеделник – Петък от 9.30 до 17.30 часа
Email: office@trainingacademy.bg

 

Карта